מדריכים לכסף באינטרנט

יום שבת, 23 באוגוסט 2014

QuaLikes - קניית לייקים לעמודי פייסבוק






QuaLikes - קניית לייקים לעמודי פייסבוק


QuaLikes נועדה כדי לספק לייקים לבעלי עמודי פייסבוק אשר מתקשים בקבלת לייקים לעמוד הפייסבוק שלהם, אנו מספקים לייקים לכל עמוד פייסבוק אשר יהיה מעוניין לקבל את שירותנו תוך מתן הסבר מפורט על אופי הלייקים, המטרות שלהם ואיך הם יעזרו לקדם את הדף.
אין להתסכל על הלייקים כ"קהל יעד" לבית העסק שלך מכיוון שרובם הם של משתמשי פייסבוק שלא מהארץ, ולא יהיו פעילים בעמוד שלך.
הלייקים שאנחנו מציעים הם הלייקים האיכותיים והאמינים ביותר שניתן למצוא היום בשוק - המקור של הלייקים ממשתמשים אמיתיים לכל דבר.


היתרונות של קניית לייקים הם רבים:

1. קידום בפייסבוק ובגוגל- העמוד שלכם יקודם גם בגוגל וגם בפייסבוק בצורה אוטומטית, דבר שיכול לגרום לחשיפה של עוד עשרות או מאות אנשים לעמוד שלכם. אם לדוגמא תכתבו בחיפוש בפייסבוק את המילה "טכנאי מחשבים" הדף הראשון שתראו הוא הדף עם הכי הרבה לייקים שמכיל את צמד המילים האלה, אם תקנו מספיק לייקים אתם תיהיו הדף הראשון בשורת החיפוש בתחום שבו אתם עוסקים.
2. קבלת לייקים מלקוחות פוטנציאליים– נערכו מחקרים אשר מוכיחים חד משמעית שאדם שנכנס לעמוד עם הרבה לייקים, ירצה לעשות לייק לעמוד הזה בעצמו, זה פועל בתת מודע של כולנו "אם כל כך הרבה אנשים עשו לייק זה כנראה שווה את זה".
3. מראה רציני לעמוד– אני חושב שכולכם תסכימו איתי שעמוד עם 100 לייקים ועמוד עם 10,000 לייקים מעבירים מסר שונה, גם אם זה אותו עמוד בדיוק, לעמוד עם מספר הלייקים הגבוה יותר יהיה מראה בעל ניסיון והבנה בתחום שלו, ולכן הלקוח יעדיף לקבל את השירות מעמוד זה.

* הערה – חשוב לציין שהאנשים הנכנסים לעמוד שלכם לא רואים שהלייקים שקיבלתם הם לייקים שקניתם, הם לא יודעים של מי הלייקים מכיוון שאפשר לראות רק את מספר הלייקים ולא ממי הם התקבלו. לא קיימת דרך לדעת מה המקור של הלייקים.

צורת התשלום - ניתן לשלם בPaypal, במזומן בדואר רשום, ובמזומן בזמן. אנו ממליצים על Paypal מכיוון שזאת הדרך הכי בטוחה ויעילה לקניות באינטרנט. מרגע התשלום יקח בין 1-5 ימי עבודה עד שהלייקים יגיעו לעמוד שלכם.




לקניית לייקים לפייסבוק
כתובת URL של עמוד הפייסבוק שלך


מבצע חדש ושווה!!!
לייקים/ שיתופים לפייסבוק, צפיות/ נרשמים ליוטיוב - הכל ב5$! לחצו עליי לצפיה במבצע

פרטי יצירת קשר:


אימייל: Bracov123@walla.com
דף הפייסבוק שלנו: לחץ כאן

בתודה - QuaLikes

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה