מדריכים לכסף באינטרנט

יום שישי, 12 בספטמבר 2014

כיצד לכתוב ולפרסם את הבלוג שלכם - המדריך המלא


ישנם שני סוגי אנשים שמנסים להרוויח כסף על ידי פתיחת אתרים ובלוגים - אלו שיש להם כסף להשקיע ואלו שאין להם.
לאלו שיש להם כסף להשקיע בזה לא חשוב כלום - הם שוכרים אדם שיכתוב להם תוכן לאתר והם שוכרים את שירותיה של חברת קידום אתרים -והם שוכרים את שירותיו של משרד פרסום.
אבל לקבוצה השניה - זו שאין כסף הכל חשוב -הטיפים כאן הם עבור אלו שאין להם כסף להשקיע אבל הם מוכנים להקדיש לזה זמן.

1. למרות שישנם חברות רבות שמציעות ממשק כתיבה לבלוגים ואתרים עדיין מאוד מומלץ לדעת קצת HTML או ASP.
זה מאוד מועיל ועוזר ביחוד כשבאים להוסיף פרסומות לבלוג או להוסיף לו מונה כניסות או לערוך קצת את העיצוב.


2. אל תגנוב תוכן -

 חבל להסתבך אמנם כשאתה קטן ולא ריווחי אף אחד לא יתבע אותך אבל אם תהפוך לריווחי.
מישהוא כבר ירצה לאלץ אותך לתת לו אחוזים. מי שקצת מעודכן בעולם זכויות היוצרים יודע כמה זה נהיה נפוץ וקל לתבוע על הפרת זכויות יוצרים. אם אתה בכל זאת מעתיק תוכן חשוב מאוד לציין שהתוכן הועתק מאותו אתר, ולתת קישור לאותו האתר - ומומלץ מאוד להשקיע בלערוך לפחות קצת את התוכן.
בפורומים רבים גולשים מעלים תכנים ממש נפלאים ורציניים - אז זאת בעיה להעתיק משם כיון שברוב הפורומים, הגולש חותם כשהוא נרשם שכל תוכן שהוא מעלה לפורום יהיה שייך בלעדית לפורום.

3. נושא הבלוג/ אתר -

 מומלץ מאוד לקבוע שהתוכן יעסוק בנושא שמוכר לכם היטב מכמה סיבות:

א. מקצועיות - אתה מפרסם תוכן ואנשים קוראים אותו כדאי מאוד שתוכלו לעמוד מאחורי מה שכתבתם לא רק כהתגוננות מול תביעות(אם מידע שנתתם גרם למישהוא נזק במאה אלף שקל -צפו לתביעה ממנו כמו כן בלוגרים רבים נתבעו על הוצאת דיבה).


ב. תוכן עשיר - אם אתה מבין בנושא שאתה כותב אנשים מזהים את זה והבלוג שלך יקבל שם מכובד בקהילת הגולשים.


ג. עדכונים - נורא קשה לעדכן את הבלוג אם בחרתם נושאים שאתם לא ממש מבינים בו -אתם תמיד תהיו שניים.


ד. פרסום בפורומים - ראו למטה.

4. כיצד לפרסם - לאלו שלא מעונינים לשלם על פרסום האתר שלהם יש 5 דרכים לפרסם אותו:


א. שליחת מיילים - פשוט להשיג כתובות מיילים ולשלח להם פרסום על האתר שלך-(צריך להיזהר מזה כי ייתכן שלפי החוק החדש שאוסר שליחת דואר זבל אפשר יהיה לתבוע אותך ללא הוכחה של גרימת נזק אינני מצוי היטב בפרטי החוק ).
איך משיגים כתובות מיילים בחינם? או דרך מיילים בתפוצה גדולה שנשלחו אליכם או להיכנס לפורומים ושם ללחוץ על שמות של כותבי הודעות -יפתח לכם חלון הפרטים האישים שלו,הרבה פעמים תהיה שם גם כתובת המייל שלו.


ב.כתיבה בפורומים-כמעט כל הפורומים מאפשרים לכותבים בהם לשים חתימה -החתימה יכולה גם להכיל לינק לאתר שלכם וכאן אני חזור למה שהזכרתי למעלה שכדאי לפתוח אתר רק על נושא מוכר לכם מהסיבה הפשוטה שתירצו לפרסם את האתר שלכם בפורום שעוסק באותו התחום כיון שמשם מסתבר יותר שאנשים שיראו את הלינק בחתימה ילחצו עליו-אבל כדי לפרסם בפורום צריך לכתוב הרבה תגובות שם-ואם אתם לא מבינים בנושא של הפורום לא תוכלו לכתוב שם הרבה.


ג.כתיבת באתרי מאמרים-ישנם מספר אתרים שכל העניין שלהם הוא שיתוף מידע-גולשים שמחפשים מידע בנושא מסוים יכנסו לאחד האתרים האלה ויקראו מאמרים-כתוב שם מאמר בתחום של 
הבלוג שלכם ותוסיפו בסוף קישור לבלוג שלכם -חוץ מויקיפדיה יש לכם את שוונג ועוד כמה אתרי שיתוף תוכן בעברית.

ד.החלפת לינקים-שילחו מייל לבעלי אתרים עם נושא דומה לשלכם והציעו לו להציב לינק באתר שלכם תמורת זה שהוא יציב לינק שלכם באתר שלו- אל תתביישו להציע גם לאתרים שנראים יותר רציניים משלכם-העלי אתרים רבים ישמחו על ההצעה כיון שאחד הגורמים המרכזיים לשיפור הדרוג שלהם בגוגל זה כמות הקישורים שיש לאתר שלהם מאתרים אחרים.


ה.החלפת באנרים-יש מספר חברות שמציעות שירותי החלפת באנרים-אתה שם סקריפט של באנר באתר שלך שמציג כל מיני פרסומות ותמורת זה הם מציבים באנר שלך באתרים אחרים יש מספר חברות כאלה בעברית.


ו.קידום אתרים בחינם-איפה אפשר למצוא משהוא שיקדם לי את הבלוג/אתר בחינם? ובכן הוא יושב כרגע מול המחשב.
תקראו מאמרים על קידום אתרים ותגלו כמה פעולות פשוטות אתם יכולים לעשות שיקדמו בקלות את הדירוג שלכם באתרי החיפוש.



שיהיה לכם בהצלחה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה