מדריכים לכסף באינטרנט

יום שישי, 12 בספטמבר 2014

כל הטיפים לעשיית כסף באינטרנט

מהי נוסחת הפלא לעשיית כסף, והאם בכלל קיימת כזאת נוסחה? רבים היו מעוניינים ליצור לעצמם מקור הכנסה חדש, קל וזמין. האם היית רוצה תזרים מזומנים בגודל של דינוזאור? אבל לא כזה חד פעמי, אלא מתמשך לאורך זמן, כזה שמכניס כסף בכל יום ויום, בכל שעה ושעה משעות היממה. כזה שממלא את הארנק שלך בכסף עד גדותיו, עד שכבר אין מקום לדחוס עוד שטרות פנימה. אתה בוודאי שואל את עצמך, מהי נוסחת הפ

לא לעשיית כסף? האמת היא שרבים שואלים את עצמם את השאלה הזאת. זוהי באמת תגלית מרתקת לגלות את הפורמולה לעשיית כסף מסיבי. האם באמת אפשר להשתחרר מכול הדאגות הכלכליות הללו? נוסחה היא דרך המתארת ומבטאת שיטה. אנחנו מכירים נוסחאות מתמטיות שמאפשרות לנו לפתור בעיות שונות. הנוסחה היא סוג של מפה, תבנית שניתן ליצוק לתוכה משתנים ולקבל את התוצאה הרצויה. ישנן נוסחאות כימיות. אולי הנוסחה המפורסמת ביותר והמוערכת ביותר היא של אלברט אינשטיין. המתכון של חברת קוקה קולה, הוא נוסחה. זוהי נוסחה להכנת המשקה הפופולרי ביותר בעולם, והיא נוסחה סודית שנשמרת בזהירות מרבית. 

יש טענות כלפי זמרים ואמנים מסוימים שהמוזיקה שלהם היא נוסחתית. שזה כאילו הם עלו על איזושהי פורמולה ליצירת להיטים. האם באמת יש כזה דבר? ובכן, לא לגמרי, מכיוון שתמיד מעורבים בתהליך גם כשרון יצירתיות והשראה, אבל ישנם כללים מנחים כיצד להיט צריך להיות מעוצב. כאשר עולה לך בראש רעיון כזה גדול, מהסוג שבסרטים מצויירים, מציירים נורה גדולה ומהבהבת מעל הראש של הדמות, אז אתה קופץ ומיד רושם את זה על דף נייר, כדי שזה לא יישכח, ולא יברח לך מהמוח. התיאור הראשוני של הרעיון הוא במספר משפטים פשוטים, אבל אחר כך השכלול של זה, הפיתוח של זה, הוא זה שלוקח זמן רב. הוטל על ארכימדס לקבוע האם כתר המלך עשוי מזהב אמיתי. הוא חשב על הבעיה זמן מה, וברגע שעלתה בו ההברקה הוא צעק אאורקה, כלומר, מצאתי.

כאשר אתה נכנס לרשתות הגדולות ביותר בארץ, אלה שעושות הרבה מאוד כסף, ואתה עובר בין המוצרים, אתה מגלה שמרבית המוצרים, למעשה הרוב המכריע של המוצרים בסופר הגדול, אינם מיוצרים על ידי הרשת עצמה. אלה הם מוצרים שיצרנים אחרים מייצרים, ואילו הרשת מוכרת אותם. אם ניקח לדוגמה את רשת השיווק מגה או את רשת הסופרמרקטים – שופרסל, אם נעבור על המוצרים, אחד אחד, נראה שוב ושוב מוצרים שחברות גדולות וקטנות אחרות מייצרות, והרשתות הללו מוכרות. והכסף? הכסף נשפך כמו מים אל חשבונות הבנק שלהן. האם ניסית אי פעם בעבר להרוויח כסף מהאינטרנט? אולי הצלחת להרוויח ואולי לא, אבל ישנה דרך מעולה להרוויח. כמעט כל אחד יכול להרוויח כסף באינטרנט, צריך רק לפעול על פי הנחיות בסיסיות, לבצע אותן נכון, להוציא אותן לפועל, ולהתחיל לעשות מזומנים. אז איך מרוויחים כסף באינטרנט? בדיוק בנושא זה עוסק הבלוג הזה.


אם אתה באמת רוצה לעשות כסף דרך האינטרנט, אז אני רוצה לתת לך עצה מעשית. אולי העצה הזאת לא עטופה בזיקוקי די נור, ובהבטחות מרחיקות לכת לרווחים מפליגים ולעושר גדול, אבל זאת עצה שללא ספק בכל שלב שבו תהיה, תשים אותך על המסלול הנכון לעשות את הכסף. אפילו אם אתה אחד שכבר משווק מספר שנים באינטרנט, אפילו אם אתה יזם אינטרנט שכבר יש לו מושג לא רע בכל הנושא הזה, וכבר עשית כסף ברשת, אני בטוח שהעצה הזאת תהיה לך לתועלת.

אני יודע שזה יכול להישמע מאוד בסיסי, ואפילו יותר מזה, אני מניח שאתה כבר יודע את זה שעליך לנהל רשימת "דברים לעשות."  הרבה מאוד אנשים שמעו על כך ואולי קראו על כך בימי חייהם. אבל אתה יודע מה, אני בטוח שאתה לא עושה בזה שימוש יומיומי. איך אני יודע? מכיוון שלפי  מחקרים 97% מהאנשים קוראים אודות טכניקה מסוימת, חלקם מתחילים ליישם אותה, אבל גם אלה שמיישמים מהר מאוד זונחים אותה וחוזרים אל ההרגלים הישנים שלהם. רק 3% באמת מאמצים את הטכניקה ועושים בה שימוש לאורך שנים ארוכות. פיסת המידע הזאת שווה זהב, ואם אתה ממש ברגע זה לא עושה בזה שימוש אז אתה מקטין את הסיכויים שלך להרוויח כסף, אתה משאיר כסף על הרצפה.
ייתכן שאתה עכשיו אומר לעצמך, בשביל מה בכלל אני צריך רשימה כזאת, אני זוכר הכול. ואני רוצה לומר לך שאולי אתה עכשיו זוכר, אבל ככל שתצלול עמוק יותר לעסקי האינטרנט, כאשר כבר תהיה בתוך התהליך, ותבנה לעצמך עוד עתודות ליצירת הכנסות, עם הזמן אתה תאבד את עצמך בים ההצעות, ובג'ונגל האדיר של המידע. הפצה במידע? בוודאי שיש כזה דבר, וכאשר אתה ניגש לבנות את העסקים הקטנים שלך באינטרנט, ללא כל ספק, יש הרבה מאוד דברים שאתה צריך לעשות. למעשה טכנית אם לא הייתי בן אנוש, הייתי מסוגל לעבוד 24 שעות ביממה 365 יום בשנה על עסקי האינטרנט שלי, ועוד תמיד היה לי מה עוד לעשות.
מכיוון שבתחום הזה תהליך הלמידה לעולם לא מסתיים, די מהר תמצא את עצמך אובד בתוך אוקיינוס של אינפורמציה ומידע, אתה תמצא את עצמך קופץ מדבר לדבר, וזה די טבעי, לא רק עבור אנשים החדשים, אלא אף עבור יזמי אינטרנט וותיקים. פתח קובץ וורד, כתוב בכותרת את המטרה הבאה שאתה רוצה להשיג. לדוגמה, לסיים לכתוב את התכנים לאתר  "שיווק באינטרנט" או לכתוב תכנים לאתר חדש בשם " איך להתאפר נכון."   שים לב שעליך לקבוע מסגרת זמן, כלומר עד מתי אתה רוצה לסיים את המטרה שהצבת לעצמך בכותרת. מתחת לכותרת כתוב את הפעולות שאתה צריך לעשות על מנת להגיע אל היעד. לדוגמה כתיבת מאמר חדש בכל יום, בחודשיים הקרובים. כך שתוך חודשיים יהיו בידך 60 מאמרים חדשים, אשר ישמשו כתוכן לאתר החדש שאתה מתכוון להקים.
תמיד יהיו הסחות דעת, לכאן ולכאן, אבל כאשר יש לך קובץ כזה שנקרא  "דברים לעשות" אתה חוזר אליו מדי יום, קורא את הכותרת, ועובר לביצוע המשימות היומיות, אשר יובילו אותך בסופו של דבר להשגת היעד שהצבת לעצמך. הרשימה דינמית וכל תקופה מסוימת היא צריכה להשתנות על פי מטרה חדשה. ברגע שהשגת את היעד, כתוב יעד חדש, ואת המשימות לביצוע. מצד שני שים לב שאתה לא משנה בכל יום את הרשימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה