מדריכים לכסף באינטרנט

יום שבת, 27 בספטמבר 2014

PaidVerts - המהפך החדש בעולם הPTC!

היי,
היום אני עושה מדריך על האתר paidVerts
נתחיל עם ההרשמה.
PaidVerts

תלחצו על התמונה(באנר)שמעליי להרשמה, או פה: לחצו עליי
אוקיי אז האתר הזה שונה מכל אתר PTC שהכרתם עד עכשיו.
האתר הזה הוא לא כמו כל PTC. אתם מקבלים מודעות למשתמש שלכם על סמך סכום הנקודות שיש לכם (BAP) .
1 BAP = 0.0005ִִִִִ$ זאת אומרת שככל שיש לכם יותר נקודות ככה שווי המודעות שתקבלו יגדל. אנשים שונים מקבלים מודעות ששוות מ0.0005$-200$ למודעה, ככה שההצעה שלי היא שתרוויחו כמה שיותר נקודות כדי להגדיל את הרווחים שלכם.
כמה שאתה יותר מדורג ככה השווי של הפרסומות שלך שוות יותר,ופה מתחיל המדריך...
באתר אתה מקבל 8 פרסומות של 50 נקודות ביום.
באתר יש משחקים בשביל להכפיל את הנקודות(גם להפסיד)
רוב המשחקים הם הימורים.
לי יש 3 משחקים שלפי דעתי הכי טובים מכולם.
איך אני מגיע למשחקים?

במדריך אני אסביר על שלושה משחקים,
אני אתחיל עם הראשון.
הטלת מטבע,


בהטלת מטבע יש לך שני אפשריות,או HEADS או TALS

במשחק הטלת מטבע,אם אני מהמר סתם דוגמא על 20 אני מקבל 40,אם אנ מפסיד אני מפסיד 20.
אפשר להמר מ10 עד5000!
המשחק השני,רולטה.
 

רולטה משחק שאני מהמר על איזה צבע הרולטה תעצור ואם אני רוצה להרוויח עוד אז אני מהמר על איזה מספר.
דוגמא למשל אני שם 25 על צבע אדום והרולטה עוצרת על 25 אני אקבל 50,
ונגיד שאני שמתי 25 על צבע אדום וגם עוד 25 על מספר 21 צבע אדום ורולטה עצרה על 21 אדום אני אקבל פי 2 .

המשחק השלישי,הימור קופסאות.(קופסאת מזל)

במשחק הזה יש לנו כמה קופסאות שבכול שאני עולה שלב ככה בפחות קופסאות יש הצלחה.

עכשיו,החלק החשוב.
איפה הפרסומות שאני מרוויח מהם את הכסף?

אחר כך יפתח לכם הדף הבא.
'

BAP זה הנקודות,
וסתכלו למעלה כמה קיבלתי פעם אחת לפרסומת אחת!!!
הפרסומות בסה"כ 30 שניות.
אל תבהלו שלכם בהתחלה הסכום בכלל 0.0002 וכאלה,זה עולה אם הנקודות עולות .
תלחצו על אחת הפרסומות ויפתח לשם משפטים ותיהיו צריכים להעתיק אותם.

שיהיה לכם בהצלחה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה