מדריכים לכסף באינטרנט

יום שישי, 10 באוקטובר 2014

כיצד להרוויח 100 ש"ח בחודש דרך הפלאפון


יצא לי להבין שקורה לי הרבה שאני סתם בוהה במסך הסמארטפון שלי ולא עושה כלום...
חשבתי לעצמי אם תהיה לי אפליקציה שאוכל לעשות את זה ולהרוויח גם כמה דולרים ביום, מה אכפת לי? 
בקיצור עשיתי חיפוש קטן באינטרנט ומצאתי את האפליקציה הזאת:

WHAFF - אפליקצייה מעולה להרווחת כסף מהורדת אפליקציות, צפייה בסרטונים ועוד!


השתמשתי בה כרגע 10 דקות ועשיתי 1$, אני מאמין שהיום כבר לא אעשה יותר אבל אם גם מחר אעשה 1$ וכך הלאה... 

זה 100 שקל בחודש שלא עשיתי בשבילם שום דבר מיוחד. 
סוגי הרווחת כסף:
- הורדת אפליקציה חד פעמית.
- הורדת אפליקציה ולא למחוק אותה מהפלאפון.
- הורדת אפליקציה וכניסה אליה כל יום בין 1-5 דקות. 
- צפייה במודעות.
- צפייה בסרטונים. 
- כתיבת ביקורות על אפליקציות.
- הזמנת חברים.
ועוד...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
בזמן ההרשמה אני מבקש מכם לכתוב את הקוד שלי:
AF15312
מה שיביא לכם וגם לי 0.3$ מתנה 
(תבדקו בתנאי שימוש אני לא עובד עליכם)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

להורדת האפליקציה מגוגל פליי לחץ כאן

אפשר למשוך את הכסף ל - פייפאל, סטים, גוגל פליי, פייסבוק, אמזון, פלייסטיישן סטור, XBOX LIVE.
ניתן למשוך את הכסף מ-10$ דולר לפייפאל. 
ל-GIFT CARDS תצטרכו להשקיע קצת יותר למשל לגוגל פליי GIFT CARD תצטרו 12$, לסטים יש אפשרות למשוך 22$ ו-55$ וכו'.
בקרוב הוכחות לתשלום נשאר לי ממש מעט להגיע ל-10$!

קרדיט לנועם- invisibility מפורום FXP על המדריך

שיהיה לכם בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה