מדריכים לכסף באינטרנט

יום שבת, 6 בספטמבר 2014

Fiverr - מה זה, ואיך עושים מזה אלפי דולרים בחודש? חלק 1

Fiverr - מה זה?

למי שלא מכיר fiverr - סטארט אפ ישראלי שמצליח מאוד בעולם-  הינה זירת מסחר מקוונת לשירותים ומוצרים בעלות של 5$ ,באתר יש אלפי משתמשים שמציעים שירותים ב 5 דולר בלבד, בתחום של שיווק באינטרנט תוכלו למצוא שם ספקים המציעים עבודות כמעט בכל תחום רלוונטי: כתיבת מאמרים, עיצוב לוגואים ובאנרים, תרגום, יצירת סרטוני תדמית ופרסומת, אנימציה, בניית קישורים, קידום ברשתות חברתיות, מדריכים ועוד.

הרשמה לFiverr: לחצו עליי להרשמה
רובנו מכירים ומשתמשים באתר בעיקר מהצד של הלקוח, הפוסט הזה יעסוק דווקא בצד של המוכר וייתן כמה טיפים למי שרוצה לעשות כסף ב fiverr ע"י הצעת שירות או מוצר ("גיג" בשפה של האתר) משלו.
נכון, במבט ראשון נראה כי מדובר בכסף קטן שלא שווה את ההשקעה שכן מכל מכירה שנעשה-לאחר העמלה של האתר-ישארו לנו ביד 4 דולרים, עם זאת ההצלחה הענקית של האתר וכמות הספקים העצומה מוכיחה שכנראה מדובר בעסק שיכול להיות בהחלט ריווחי.
על מנת להבין איך אפשר לבנות כאן עסק משתלם בואו נבין איזה סוג של שירותים ומוכרים ניתן למצוא באתר:

נבחין בין שלושה סוגים עיקרים של הצעות:

1. אנשים שיש להם כישרון או יתרון מיוחד המאפשר להם לבצע במהירות עבודה שלרובנו היתה לוקחת יותר זמן (או לא אפשרית), לדוגמא מי שיודע לעצב טוב יכול לייצר לוגו בכמה דקות ולכן יהיה שווה לו להציע שירות ליצירת לוגואים, בחורה בלונדינית מצודדת יכולה להציע שירות שבו היא מקליטה את עצמה בוידאו של מספר שניות שבו היא מפרסמת את המוצר של הלקוח וכו,
מאחר שמעטים האנשים שיש להם כישרון ברמה שיהיה שווה להם לייצר כל פעם מוצר בשביל 4 דולר, לא נתמקד בסוג הזה של שירותים.
2. ספקים ממדינות עניות שעבורם 4 דולר יכול להיות שכר יומי ולכן שווה להם להקדיש כמה שעות ביום על עבודה שלמישהו ממדינה מערבית לא משתלם להשקיע עבורה.
לא חושב שהחברה האלו קוראים את הבלוג שלי אז גם בהם לא נתמקד..
3. שירותים ומוצרים שדורשים מהספק שלהם עבודה מינימאלית או אפילו אפסית ולכן משתלם לו להציע אותם גם במחיר של 4 דולר—  חלק גדול מאוד מהשירותים המוצעים בפייבר הם כאלו מאחר שאלו סוג השירותים שהכי משתלמים לספקים ובהם גם נתמקד בפוסט הזה.
האפשרות הראשונה שלנו היא להציע שירות, ניתוח כללי של הגיגים הנמכרים ביותר ב fiverr מצביע על פופלאריות רבה מאוד לשירותי בניית קישורים, קידום ברשתות חברתיות- הבאת לייקים בעיקר, ובכלל כל מה שקשור לטראפיק, היתרון בתחומים האלו היא שהלקוחות הפוטנציאלים (אנשי שיווק באינטרנט)  מוציאים לרוב יותר כסף ברשת על שירותים ומוצרים ולכן הם יקנו הרבה יותר וכמות גדולה יותר מלקוח רגיל.
מה שרוב הלקוחות לא יודעים זה שרוב השירותים האלו מתבצעים ע"י תוכנות אוטומטיות או שימוש בשירותים אחרים לקידום אתרים, לרוב נותן השירות מנוי לאחד השירותים או שרכש את אחת התוכנות וכעת הוא מציע את השירות שהוא רכש ומקבל תגמול פר משימה- היתרון הוא שלרוב נותן השירות כמעט לא צריך לעשות כלום אלא התכנה שהוא רכש עושה את העבודה באופן כמעט אוטומטי וזאת גם הסיבה ששוה לו לספק את השירות גם בעלות נמוכה כ"כ.

הנה כמה תוכנות ושירותים מוכרים יותר לבניית קישורים :

Scrapebox, articleranks, http://backlinksindexer.com/, Xrumer
ההמלצה שלי היא להתמקד יותר בשירותים של בניית קישורים, אינדוקס וקידום במדיה חברתית.
בכל כמה ימים יוצאת תוכנה חדשה בתחומים האלו שתעשה עבורכם 99 אחוז מהעבודה, המקום הכי טוב למצוא את התוכנות האלו הוא ב warriorforum

לסיכום:

חפשו מהם המוצרים הפופולאריים בפיבר, אינדיקציה לפופולאריות יכולה להיות כמות ההזמנות שנמצאות כעת בהמתנה, לדוגמא לשירות הנ"ל של שליחת 50 ליקים אמריקאים לדף הפייסבוק של הלקוח יש 15 הזמנות בהמתנה!  מאחר שספק השירות מתחייב לספק אותו תוך יום ניתן להסיק כי רק היום 15 אנשים רכשו את השירות הזה, סביר מאוד להניח כי המוכר משתמש בשירות של החלפת לייקים או בתכנה אוטומטית על מנת לייצר את 50 הלייקים שהוא נותן.
כנסו ל warriorforum וחפשו תוכנה רלוונטית.
פיתחו גיג חדש ה fiverr , חשוב מאוד לתת כותרת מושכת שמסבירה טוב מה השרות נותן ולמה כדאי לרכוש אותו, לכתוב פירוט כמה שיותר מפורט בתיאור, להוסיף תמונה, ולהציע ביצוע מהיר ככל האפשר של השירות.
בגדול עבור רוב המוצרים שנמכרים בפיבר בעיקר בתחום של שיווק באינטרנט-תוכלו למצוא שירות או תוכנה שיעשו עבורכם את רוב העבודה, הציצו בגיגים הנמכרים ביותר ונסו להבין כיצד הספק מבצע את העבודה, ברוב הפעמים אם לו משתלם לעשות אותה ב 4 דולר אין סיבה שלכם זה לא.



מכירה מחדש (Reselling) של מוצרים ב fiverr

סוג אחר של מוצרים שנמכרים ב fiverr  הוא מוצרי מידע כגון קורסים בנישות שונות, מדריכים בנושאים שונים, "סוד" ל 1,2,3…  וכו'.
ברוב המקרים מדובר במוצרי plr כלומר כאלו שהרוכש שלהם מורשה למכור אותם שוב, זאת הסיבה שלמי שמציע את המוצרים האלו בפיבר –משתלם לעשות זאת מאחר שהמוצרים האלו עלו לו לרוב דולרים בודדים וכעת כשהוא מוכר אותם מחדש הוא לא צריך בעצם לעשות כלום למעט לשלוח את הקישור למוצר בהודעה לקונה.
זאת העסקה הכי משתלמת למוכר,ברגע שיש לו מוצר טוב הוא מרוויח שוב ושוב בלי שהוא צריך לעבוד.
מה שעליכם לעשות זה למצוא את המוצרים הנמכרים ביותר (לוודא שהם plr,אתם יכולים לשלוח הודעה פרטית למוכר) ולמכור אותם מחדש בגיג משלכם, כדאי להוסיף איזה בונוס על מנת להשיג יתרון כלשהו על המוכר המקורי.
אפשרות נוספת וטובה יותר לדעתי היא לרכוש מוצר plr כלשהו מעשרות האלפים שקיימים ברשת (בפוסט הזה הסברתי מעט על plr ומאיפה ניתן לרכוש מוצרים כאלו), וליצור גיג חדש משלכם עם כותרת מפוצצת ומבטיחה.

כמה טיפים לקידום הגיג שלכם

כאמור יש בפיבר כמות עצומה של ספקים, בכל פעם שמתבצעת מכירה הקונה מדרג את המוכר ואת השירות שהוא קיבל, כמובן ככל שהדירוג של המוכר גבוה יותר יהיו לו יותר קונים.
חלק הקשה ביותר לדעתי למוכר חדש  חדש הוא לקבל את הדירוגים הראשונים, אנשים לרוב פוחדים לרכוש ממישהו שעדיין לא ביצע אף מכירה ולא דורג (למרות שבשוק כל כך גדול, אם הכותרת שלכם תהיה מספיק טובה תמיד יהיו כאלו שירכשו גם ממוכר חדש) ולכן בפעמים הראשונים תצטרכו למשוך את הלקוחות אליכם ולקדם מעט את הגיג שלכם.
המקום הכי טוב לקדם את השירות שלכם, בעיקר אם הוא בתחום של שיווק באינטרנט (וכדאי לכם להתעסק בנישה הזאת בפיבר) הוא הפורומים לשיווק באינטרנט, הנה רשימה של כמה פורמים מובילים שתוכלו לקדם את המוצר שלכם שם:
wickedfire.com
warriorforum.com
 webmastertalkforums.com
forums.digitalpoint.com
 דרך נוספת לקדם את המוצר/שירות שלכם היא להציע עבודה ב odesk.com (פלטפורמת מיקור חוץ) שבה אתם מציעים 7-8 דולר עבו מי שיזמין מפיבר את הגיג שלכם וידרג אותו, כלומר לאחר העלות שלו על הגיג ישאר לו רווח של 2-3 דולרים בלי לעשות כלום, יהיו הרבה מאוד נותני שירותים שיקפצו על ההצעה שלכם.. אומנם המשמעות היא שאתם משלמים מעט על הקידום אך זה בהחלט ישתלם לכם בהמשך.

הרשמה לאתר


בפוסט הבא אראה לכם כיצד ניתן להשתמש בפיבר על מנת להרוויח כסף בפלטפורמות שמחוץ לאתר.

לחצו עליי למעבר לפוסט הבא



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה