מדריכים לכסף באינטרנט

יום שבת, 6 בספטמבר 2014

Fiverr - מה זה, ואיך אני עושה מזה אלפי דולרים בחודש? חלק 2

בפוסט הקודם ראינו איך אפשר למכור מוצר ב fiverr ולהרוויח ממנו כסף נחמד, בפוסט הזה נראה איך אפשר להרוויח דווקא מהצד של הקונים.

הרשמה לאתר


 היתרון בשיטות האלו לעומת למכור שירותים הוא שאנחנו כמעט ולא תלויים באחרים, איננו צריכים לחכות שיזמינו את העבודות שלנו ולקדם את המוצר שלנו אלא פשוט יכולים לעשות כסף כמעט כל פעם שנרצה.
 מה שחשוב לזכור זה שהיתרון המרכזי של fiverr הוא המחיר הנמוך בדר"כ עבור השירותים המוצעים בו בעיקר בתחום של שיווק באינטרנט וגרפיקה, ולכן על מנת להרוויח כסף נפעל על פי העיקרון המסחרי הבסיסי של לקנות בזול-למכור ביוקר.
 שירות מיקור חוץ משלכם.
 כמעט כל מי שמתעסק בשיווק באינטרנט (ולא רק) משתמש בשירותים של מיקור חוץ , עשרות אתרי מיקור החוץ הקיימים מעידים על ביקוש עצום לנותני שירותים בתחומים של כתיבה, עיצוב, בניית קישורים, גרפיקה, וידאו ועוד.
 כמו תמיד בשוק פתוח וגדול כמו האינטרנט ניתן למצוא פערי מחירים עצומים בין אותו המוצר\שירות, ואת הפער הזה ננצל לטובתנו.
 הדרך הקלה ביותר היא לקחת את אחת השירותים שמוצעים ב 5 דולר ולהציע אותו במחיר גבוה יותר בפלטפורמות אחרות, כאשר מישהו יזמין מכם את השירות אתם תזמינו אותו מהספק בפיבר ותהינו מהפער בין העלות שלכם לבין כמה שקיבלתם, שירות של יצירת לוגואים למשל יכול בקלות להיות מתומחר ב 15-30 דולר לעבודה.
 הפלטפורמות הטובות ביותר להציע שירות משלכם הם הפורמים הגדולים לשיווק באינטרנט, הרבה מאוד מהמשווקים האינטרנטיים מעדיפים לרכוש שירותים דווקא דרך הפורמים גם אם זה מעט יקר יותר מ fiverr מאחר שהספקים בפורומים נתפסים כיותר אמינים.
 שימו לב שחשוב מאוד שלפני שאתם מתחילים להציע שירות כלשהו –תמצאו ספק טוב בפיבר שעושה עבודות ברמה ובמהירות (יש פער גדול מאוד בין איכות הספקים באתר), זכרו כי כעת השם והמקצועיות שלכם יגזרו מאיכות העבודה של הספק.
 חשוב מאוד גם להתאים את התנאים שאתם מציעים לתנאים שאתם מקבלים, אם לדוגמא הספק שלכם ב fiverr מציע עד 3 תיקונים ללוגו אל תציעו אינסוף תיקונים בשירות שלכם.
 הנה כמה דוגמאות לשירותים שבהם תוכלו לדרוש לפחות פי 2-3  מהעלות בפיבר:
  •  עיצוב לוגואים ובאנרים
  •  כתיבה מקצועית (קופרייטרינג)
  •  הקמת אתר wordpress   פשוט
  •  סרטוני תדמית קצרים (וכל מה שקשור לווידאו , יש בפיבר היצע עצום ואיכותי)
  •  עיצוב ויצירת דפי חליבה
  •  עיצוב עטיפות למוצר וירטואלי
  •  עיצוב תמונת COVER  לדף עסקי
 אפשרות נוספת וטובה היא להירשם כנותני שירותים באחד מאתרי מיקור החוץ הגדולים כגון odesk.com , באתר הזה יש אלפי אנשים ביום שמחפשים ספקים לעבודות קטנות שהם צריכים, ברגע שתרשמו כנותן שירות תקבלו עשרות הצעות של אנשים לעבודות שעושים מין מכרז בין הספקים על העבודה.
 על מנת להגדיל את הסיכויים שיבחרו בכם נסו להציע מחיר כמה שיותר נמוך (כל עוד זה יותר מ 5 דולר אז זה כדאי לכם), חלק גדול מאוד מהמציעים יבחרו לרוב בהצעות הנמוכות יותר
 כעת עליכם למצוא ספק מתאים מפיבר (וודאו לעבוד עם מישהו שקיבל דירוג גבוה בפיבר) שיעשה עבורכם את העבודה וליהנות מההפרש.

 פניה עצמאית לבעלי דפים בפייסבוק:

 הדרך הטובה ביותר להתחיל היא פניה לאדמינים של דפי פייסבוק חדשים, חפשו דפים שבהן יש כמות נמוכה של לייקים ופנו לאדמין, ברכו אותו על הדף החדש והציעו לו את השירות שלכם, הזמינו אותו להתנסות בחבילה קטנה לדוגמא בעלות של 6-7 דולר ואם הוא יהיה מרוצה אז בדרך כלל הוא ירכוש מכם שירותים בסכומים גבוהים יותר—זכרו אתם לא צריכים לעשות כלום אלא רק להעביר את שם הדף שלו לספק שלכם ב fiverr.
 את אותו הדבר אפשר לעשות ע"י פנייה לאומנים או בעלי עסקים קטנים שיש להם סרטונים ביוטיוב וצריכים את המאות צפיות הראשונות במטרה לקדם את הסרטון שלהם.

 שירותי מדיה חברתית:

 התחום הגדול ביותר ב fiverr הוא שירותי המדיה החברתית, חיפוש קצר יניב לכם אלפי תוצאות של נותני שירותים שיציעו לכם עשרות ומאות של  לייקים \עוקבים\צפיות בסרטון שלכם במחיר של 5 דולר.
 לא בכדי התחום הזה גדול כ"כ, שכן הדרישה לשירותים האלו גדלה ועולה עם הזמן ועם התפקיד המרכזי של הרשתות החברתיות -בשיווק באינטרנט.
 בתחום הזה קל מאוד להציע שירות משלכם וליהנות מהפערים, מה שטוב כאן זה שאתם יודעים בדיוק מה שתקבלו ולכן תדעו בדיוק מה אתם מספקים-שכן להבדיל משירות של עיצוב לוגו שבו הלקוח שלכם יכול להיות לא מרוצה מהתוצאה בגלל שהספק שלכם לא יכנס לראש שלו או לא יהיה מקצועי מספיק – כאן הלקוח יודע בדיוק מה הוא יקבל, ואתם יודעים בדיוק מה הספק שלכם נותן ( 200 לייקים חדשים לדף לדוגמה, אין כמעט פערים באיכות בין הספקים בעבודה כזאת, לרוב לא מעניין כ"כ את הלקוח מהיכן הגיעו הלייקים האלו הוא רק רוצה שהדף שלו יראה קצת יותר רציני וותיק).
 תוכלו לבנות אתר משלכם שמציע שירותי מדיה חברתית, או להציע שירות בפורמים השונים ובאתרי המיקור חוץ.
 אפשר נוספת וקלה היא למכור את השירות שלכם ב EBAY  , אתם מוזמנים לעשות חיפוש קצר שם ולראות מהם השירותים הפופולאריים שנמכרים שם בתחום (לרוב אלו עוקבים לטוויטר או כמות מסוימת של ליקים).
 קחו בחשבון שמאחר שמדובר במוצר וירטואלי איביי לא כל כך אוהבים את זה ויש סיכון שיסגרו לכם את החשבון, לכן כדאי שתפתחו חשבון ייעודי לפעילות הזאת..

 גרפיקה ואנימציה- איך להפוך 5 דולר לכמה מאות דולרים.

 לדעתי, השירותים המשתלמים ביותר בפיבר הם אלו שקשורים לעיצוב\גרפיקה\ואנימציה, ב 5 דולר תוכלו למצוא ספקים שיעשו עבורכם עבודות שוות עשרות דולרים –לעיתים מאות- במקומות אחרים, לרוב מדובר בספקים ממדינות חלשות שמשתלם להם להשקיע את הזמן והמאמץ בשביל ה 4 דולר (לאחר עמלה של האתר ) שהם מרוויחים על כל מכירה .
 עם קצת יצירתיות תוכלו לנצל את המחירים הזולים ולגרוף רווח עצום, מה שעליכם לעשות זה למצוא ספק מוכשר (בחנו את מספר ואחוז התגובות החיוביות וצפו בדוגמאות של עבודות קודמות שמופיעות לרוב בדף המכירה של כל ספק) המציע גרפיקה מקורית שלו לדוגמא כאלו שמציירים קומיקס או אנימציה של דמויות מפורסמות.
 כעת וודאו שכחלק מהשירות אתם מקבלים גם את קובץ ה vector של העבודה שהוא מבצע לכם, קובץ הווקטור הוא סוג של קובץ מקור שמאפשר לכם ולעורכים גרפיים לשנות את הגודל של התמונה ללא לפגוע באיכות שלה.  (לא כל הספקים יתנו לכם גם את הווקטור לכן חשוב לוודא את לפני ההזמנה-בהודעה אישית).
ברגע שרכשתם את האנימציה היא שייכת לכם, יש לכם את הזכויות לעשות איתה מה שתרצו וכמו זכות על מוצרי אומנות לדוגמא יכול להיות כאן ערך גדול עבורכם.
 כעת אתם יכולים למכור את היצירה שלכם בכל מיני דרכים, דרושה כאן יצירתיות משלכם אבל באמת שיש הרבה מאוד אפשרויות, הנה לדוגמה שני אתרים שבהם אתם יכולים לפתוח בקלות חנות משלכם, להעלות את העיצוב שלכם ולהדביק אותו על כל מיני מוצרים כגון חולצות, כרטיסי ברכה ועוד שימכרו לגולשים:
http://shop.cafepress.com/
http://www.zazzle.com/dndartstudio
 תוכלו למכור את המוצרים שלכם דרך האתרים או בנוסף לשווק אותם דרך איביי (מומלץ), מה שטוב כאן זה שיהיה לכם כאן מוצר ייחודי ללא תחרות שכן ההוא מסובב על הגרפיקה שרכשתם.
 ציורים מצחיקים של סלבים מצליחים מאוד באתרים האלו ויש הרבה ספקים בפיבר שיודעים לעשות עיצובים משעשים למדי בתחום הזה.

בהצלחה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה